סודות הנומרולוגיה

אדם – מהו ג ו ר ל ו ?

אנשי הלילה

אני איש של לילה והלילה הוא חברי.

ביהדות שעת חצות היא זמן-תיקון חצות. בשעה זו כמו ביום הכיפור שערי שמיים נפתחים לבקשותינו, ולאלו שכבר ישנים זו השעה שבה הנשמה מרקיעה לשמיים למסירת דין וחשבון יומי.

אני אוהב את הלילה, את השקט שבו, את הפסקת ההמולה, את תחושת ה-אני עם עצמי לסגירת היום שחלף. אוהב את השיחות עם חברי במזרח אצלהם כבר בוקר וחברי במערב אצלם תחילת הערב. ופתאום עולים למסך המחשב האנשים ששנתם טרופה ושקט הלילה מעורר את פחדיהם הנסתרים.

זה שיום המחר עבורו הוא יום נוסף של תהייה ללא כיוון, זו שיום המחר עבורה הוא יום של חלל עצום בזוגיות שאיננה…וכך מתקבצים אנשים מקסימים, אחד אחד,שבסך הכל איבדו במעט את דרכם ומבקשים כיוון למחר טוב יותר וכוחותיהם כלו מלנסות לבד לצאת כל אחד ממעגלו הוא.

ואני איתכם במילה, במשפט מכוון, אוהב כל אחד מכם בעולמו והתלבטויותיו האישיים והמיוחדים..נותן כתף חיבוק גם אם וירטואליים וגם אם המגע דרך אותיות המקלדת. פתאום אני מגלה שהשחר עומד להפציע ואני כולי איתכם, בתוככם ובעולמכם. ורוצה להגיד לכם כמאמר הארי הקדוש-אין טוב מבלי הרע…ואין אור מלבד היוצא מהחושך….ומחר כשתפגשו מול המסך המרצד, איש לילה, תדעו שאתם לא לבד.

October 24, 2009 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

